.



Satin är en otroligt busig katt.
Det är så härligt att se när hon går igång på morgonen när jag vaknat.
Hon busar runt och lägenheten är en hinderbana som hon glatt springer runt i och det finns inget slut på hennes energi. Just nu är hon i hallen och jagar sin svans. Det ser så underbart kul ut.
Det är väldigt stor skillnad på henne och Katitzie.
Katitzie är min lilla latmask och skulle aldrig få för sig att leka och springa runt.
Hon kan sträcka sig till lite brottning då och då,
men hon engagerar sig inte tillräckligt för att vinna, trots att hon är dubbelt så stor som Satin.
Satin är ett energiknippe. Mina vackra katter.
Ni förgyller min vardag så mycket.

Kommentarer
Postat av: jinx

hmm vet en Katitzie som höll mig vaken om nätterna i min lägenhet när hon bodde där.

sprang på väggar o liknande . hon rev ju ner en trämask som satt 1.5m upp på väggen en gång ...

2011-02-01 @ 17:49:43
Postat av: jinx

glömde ...

Saknar dig som fan

2011-02-01 @ 17:50:07
Postat av: Linn

Hon har latat till sig rejält sen den tiden. Då var hon ju en busig ungkatt. Nu är hon "gammal" och rör sig aldrig i onödan. Saknar dig också kompis!! Vi lär ses snart! Jag får sticka till sthlm!

2011-02-01 @ 19:00:43
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0