.


Jag hade en grymt rolig kväll igår!
Mina fina pojkar och jag gick ut på stan och uppfyllde samtlia krav för dekadens.
Det var en riktigt trevlig kväll! Jinx var i stan, och så även Tobbe och då säger det sig självt att det är utgång på schemat. Vi samlades på rockbaren, ett trångt ställe med mysfaktor och billig öl och gjorde långbord och hade oss.
Sen begav vi oss till cadillac, ett ställe som brukar vara mysigt men det var lite väl hög musik där så vi tog beslutet att bege oss till världens bästa pitchers.
Vi blev tre år och startade ett vitpeppar-krig, lekte med tandpetare, eld och andra vuxna saker.
Allt som allt var det en väldigt rolig kväll.
Det är en sån där kväll som lagras i huvudet på mig och som jag kan tänka på i låga stunder.
Jag har fina vänner. Väldigt fina pojkar!

Om ett tag kommer Amanda hit och vi ska ha en lugn myskväll.
Det kan behövas efter gårdagens äventyr.
Mys och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0