.


Ska sova snart.
Det är lite utav det bästa jag vet.
Imorgon kommer att bli bra.
Jag är ledig och ska tvätta.
Det är en konsert imorgon som jag väldigt gärna skulle vilja gå på,
men den är dessvärre i sthlm så jag hoppas att min gode vän Jinx går på den åt mig.

Utfrågningen fortsätter att gå bra, tycker jag.
Ohly är så charmant och bra.
Jag tycker om honom!

Saker har lugnat ner sig.
Den här svackan gör mig trött bara.
Alldeles för mycket i huvudet.
Det gör att jag tappar fattningen och slutar att orka.
Men sen är jag ju superhjälte också,
så jag satsar mina krafter och tar mig upåt igen.
Jag kommer alltid att resa mig upp om jag fallit till marken.
Men ibland tar det tid.

Satte i övrigt i min läppring idag.
Det blev såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0