.



Dagen bev bättre trots dålig utsikt till en början.
Kom hem och fotsatte att vara den drygaste personen i världen i SD-debatten tills motparten fick slut på argument.
Det fick mig att må bra med mig själv. Deras argument är så ihåliga att det är pinsamt, och efter att ha lagt fram mina skottsäkra argument mot deras allt annat än genomtänkta argument så står det klart att de inte har någonting alls att komma med. Tar statistik ur luften och kallar det för fakta, hävdar att majoriteten av alla våldtäktsmän är muslimer, trots att ingen sån undersökning någonsin har gjorts etc.
Min vän Soran Ismail har sagt det väldigt bra i hans videoblogg som jag råder er alla att se.
Han är inte bara rolig - han är förbannat klok också!

Var superopepp på att träna men kämpade mig iväg ändå.
När det vankas gym har jag svårt att säga nej.
När jag dessutom slipper cykla blir mina ursäkter lika ihåliga som Sd's huvudargument.
Efter passet åkte vi och handlade och vi köpte en present till mig - bra olivolja!
Vi har inte råd med lite finare olivolja i matlagning eftersom att vi har olivolja till allt varje dag,
men nu köpte vi en lite dyrare (inte många kronor, men ändå) som jag kan ha till mina mackor och i sallad.
Perfect!

Har ätit en god sallad och sitter nu och har det bra i väntan på att mina meds ska kicka in.
Tills dess - Soran gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0