.


Har varit och tränat.
Det gick sådär, och jag har nog aldrig blivit så svettig som ikväll, men skit samma, för JAG HAR TRÄNAT!
Även fast jag inte direkt var någon karate kid så är jag ändå sjukt stolt över mig själv.
Det har verkligen tagit emot och varit svårt att komma till träningen och erkänna att jag är ur form,
men jag gjorde det. Ett ministeg mot bättre hälsa.
Tränaren skällde ut mig för att jag levt så destruktivt under sommaren med cigg och sånt.
Det är inte det jag vill höra första gången vi ses på flera månader.
Jag har varit rökfri i flera veckor nu och många gånger har jag utsatt mig för riktiga frestelser men det har gått bra.
Det var bara inte det jag ville höra. Fast det är väl vår jargong lite att skälla på varandra men inte första gången kan jag tycka.

Hade jättekul på träningen och trots att vi egentligen inte gjorde jobbiga saker var jag ändå helt slut.
Det är skönt att ha kommit igång igen indeed.
Hoppas att det håller i sig nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0