.



Vilken helg det har varit. Fullspäckad och fylld med äventyr.
Har gått på stan och handlat med mina två fina vänner Johan & Amanda, haft myskväll med älskling och varit kanonfull och slutligen alldeles för bakis och sliten för mitt eget bästa.

Helgen har varit späckad och det har hänt saker hela tiden.
Igår var jag, jojjo och frank och bowlade och sen fortsatte vi på rockbaren där jag var alt annat än nykter,
men jag hade jävligt roligt i alla fall.
Idag har jag inte haft lika kul. När jag vaknade trodde jag att mitt huvud skulle gå av,
men jag var ändå uppe med tuppen och bakade bröd och hade mig.

Är trött nu.
Har varit trött hela dagen, men det är inte så konstigt heller.
Nästa veck börjar mitt nya liv.
Då ska jag gå ner mina överflödiga kilon och må bra.
Trivas och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0