.



Har varit på dåligt humör större delen av dagen. Snäst åt mina terapeuter när de pressar mig på svar jag inte har.
Fick skjuts av JDF till DBTn, vilket var tur för annars hade jag aldrig kunnat ta mig dit.

Har också tittat fel på provtagningen. Den är nästa fredag, inte nu på fredag.
Brak sa det eftersom att jag har längtat så efter skiten. Vill att mitt liv ska ta fart och inte stå på stand by hela tiden vilket det känns som det gör när man väntar på att landstinget ska få tummen ur arslet.

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon. Jag behöver träna och känna att jag gör någonting av min tid.
Den bara glider iväg utan att jag hinner ikapp och kolla innehållet av den.
Bortkastad, bortslösad tid jag aldrig får tillbaka.
Okej, så dramatiskt är det väl inte, men jag känner mig så maktlös inför mig själv när jag mår som jag mår.
Det enda jag kan göra är ju att ta det lugnt och vänta ut förkylningen och sen när jag är frisk komma igång med träningen. Men det där med att vänta och ha tålamod har aldrig varit min grej.

Ska trösta mig själv med ett glas mjölk med vaniljsmak och lite nässpray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0