Rädda djuren!




Den här katten skulle jag vilja ha. Otroligt liten söt krabat, men vi ska inte ha flera katter nu.
Kanske sen om vi flyttar till något större men nu får våra busfrön räcka.
Den här katten heter Nala och finns hos en organisation som heter Rädda Djuren.
Det är en tjej från Örebro som själv har startat upp den organisationen och hon får otroligt många oönskade katter (och andra djur) till sig som behöver nytt hem.

Hon är en ensam tjej som gör ett otroligt jobb och hon behöver alltid människor som kan hjälpa henne med jourhem eller adoptioner.

Gå in på hennes sida: http://raddadjuren.org/ och titta på hennes söta djur och räck ut en hand om ni kan.
Hade jag haft möjlighet hade jag nog tagit hem den här damen.
Man glömmer lätt bort att det finns flera organisationer än Örebro Katthem,
så jag tänkte ge henne lite reklam för hon gör ett grynt bra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0