.



Jag har haft det bättre idag än igår.
Mycket bättre.
Vaknade tidigt och tittade på lite morgonserier med älsk.

Sen har vi städat och sen kom Klump över och vi har suttit nästan hela dagen och spelat mah jong.
Det har varit en bra dag och jag har fått skratta mycket och liksom lappa såren från igår.
Jag har sagt det förut, men jag är så otroligt glad för att jag har mina vänner.
Det är klart att man orkar fortsätta när man har dem.

Jag har också idag gjort mandelmjölk och det är supergott och jätteenkelt att göra.
Den varianten jag gjorde idag (prövade igår också) blev jättegod!
Jag hade lagt en dl mandlar i blöt under natten och på morgonen så skalade jag dem och mixade med 5 dl vatten och en dadel (dadeln fungerar som naturligt sötningsmedel).
Det är sjukt enkelt att göra och galet häftigt.
Det smakar ungefär som lätt sötad sojamjölk!
Alldeles vit är mjölken!
Jag börjar att komma in ordentligt i det här.
Jag har fortfarande mycket att lära,
men det är någonting jag ser fram emot att lära mig!

För mera bilder och mera information, gå till min bilddagbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0