.




Mörkret är tillbaka idag.
Det är inte helt förvånande för jag tog ett par öl igår och jag mår ofta dåligt dagen efter psykiskt eftersom att jag ofta känner att jag gör bort mig när jag druckit, även om jag inte alltid gör det.
Men trots att jag hade grymt kul igår så känner jag mig skamsen idag.
Saker som verkade smarta igår visade sig vara raka motsatsen och det har påverkat mig väldigt negativt.
Jag känner mig nedstämd och skamsen över saker som händer igår.
Kommer inte att gå in på massa detaljer.
Jag var absolut inte dräggfull och gjorde bort mig på något vis så,
men det var ändå ett par saker som hände som har legat kvar idag.
Det har inte hänt något farligt eller pinsamt egentligen,
men vissa saker kan jag känna idag inte var helt igenomtänkta.
Man är aldrig smart när krogen har stängt.

Kvällen var överlag väldigt trevlig och jag hade kul på rockbaren med mina vänner.
Jag trivs så bra med dem. Att jag mår dåligt idag har ingenting med dem att göra.
Det är inte samma sak att må dåligt över något yttre, som det här,
och att gå omkring med ett frö av värkande tomhet och ledsamhet i kroppen.
Det känns helt annorlunda.
Jag vet inte vad det är jag föredrar.
Jag väljer ljuset. Men det går inte alla dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0