.



Jag har varit väldigt slö idag och haft enormt svårt att koncentrera mig.
Det var väldigt svårt att vara kvar i skolan när jag kände mig så flyktig i huvudet,
men jag stannade mina två timmar trots att det var jobbigt.
Jag var så trött och det var svårt att vara "här och nu" efter en jobbig natt.

Gick i regnet till DBTn för att ha affektlab.
Väl där gick klockan och sen kommer mina dbt-coacher och säger att de glömt bort att berätta för mig att alla andra var sjuka så det var bara jag där (i vanliga fall ställer man in sessionen då).
Jag sloknade. Men nu var jag ändå där så vi körde på.
Det var svårt att prata om "intresse" när allt jag ville var att fly hem och lägga mig i soffan med mina katter och gråta för att jag mår så djävulskt dåligt.
Men jag stannade kvar. Jag borde fan få en medalj.

Nu är jag hemma.
Blickan är låg och fingrarna kalla efter att ha stått ute i novembervädret.
November. Ångestmånaden. Depressionsmånaden.
Dessutom födelsedagsmånaden x 2.

Jag är slut.
Inte så att jag aldrig kommer att repa mig,
men idag har det varit tufft. Väldigt tufft.
Ska försöka att ta mig till träningen och sånt ikväll,
men lyckas jag inte så måste jag försöka att inte döma mig själv för det,
(och misslyckas jag med det så måste jag försöka att inte döma att jag dömer) etc.

Jag bleknar.

Kommentarer
Postat av: Mina

Klart väldens bästa Snutta förtjänar en medalj!

Och en massa pussar och kramar med!

2010-11-02 @ 17:34:51
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0