.



Hörde ljudet av min telefon när jag var i badrummet för att tvätta av mig smink och sånt.
Jag hann dessvärre inte svara, och det var dolt nummer.
Undrar vem det var, och vad denne ville?
Det kan ha varit jobbet, men varför skulle de ringa nu?
Jag kan inte heller ringa jobbet för att kolla om det var dem som ringde.
Hoppas att det inte var jobbet, för jag vill inte att de ska tro att jag dissar deras samtal.
Jag vill inget hellre än att komma tillbaka dit och jobba då och då.
Men jag tror inte att det var jobbet. Det känns inte troligt.

Det kanske ringer igen.
Nu ska jag sova.
Sova bort den här dagen och alla svåra timmar.
Jag ser fram emot imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0