.



Det blir en lugn fredag.
Jag ska träna med amanda om några timmar.
Jag skäms över hur obalanserad min träning är.
Ena veckan öser jag på och tränar väldigt mycket,
för att nästa vecka inte träna alls.
Det är jobbigt. Det finns ingen kontinuetet i det jag gör.

Jag har diskat lite och städat på morgonen.
Det är stort för att vara jag.
Men det är lättare när det är organiserat omkring mig.

Det ska storstädas i helgen.
På söndag kommer våra familjer för att gratta oss eftersom att både jag och jojjo fyller år nästa vecka
och min svärmammis är otroligt allergisk mot katterna så vi behöver göra allt vi kan för att få bort så mycket katthår som möjligt.
Vi ska ta och bada katitzie också.
Hon har badat förut och blivit tvättad så hon är inte helt främmande för det,
dessutom är hon ganska menlös när det kommer till tvättning, kloklippning etc.
Hon finner sig otroligt snabbt.
Satin tror jag aldrig har blivit tvättad och jag vill inte utsätta henne för allting på en gång så hon får passa den här gången. Jag vill mjuka upp henne lite innan jag sätter henne i badkaret.
Det är dessutom Katitzie som min svärmor har mest svårt för rent allergimässigt så det ter sig naturligt att tvätta henne.

Det är planerna. Får se hur det går med allting.
Ikväll vill jag bara umgås med min karl och ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0