.



Idag har jag försökt att ha en lugn dag och bara göra saker som får mig att må bra.
Har tittat på serier på datorn med hjärtat (något vi gör varje söndagsmorgon) och sen har jag läst ur böckerna jag lånade av Kimm. Det får mig att sväva bort och glömma allt som hör verkligheten till.
Jag har inte kunnat läsa på flera år för det har avrit för mycket sorg och panik hos mig,
men nu har jag funnit tillräckligt med ro och det glädjer mig.
Har också hunnit med ett spinningpass med Amanda.
Den människan har magiska krafter - det spelar ingen roll hur nere jag än är, hon får mig alltid att skratta och må bra igen. Vi bestämde att vi skulle ses i veckan igen och handla en födelsedagspresent till mig från pappa.
Han ringde och sa att han kände sig osäker på min present så han skickade över en väldigt generös summa till oss att handla presenter för. Jag ska handla knäskydd. Det behövs. Verkligen.

Jag har tagit mig ur det totalt djup jag varit i den här veckan, men jag har fått kämpa hårt för det.
Det har varit mycket aktiviteter den här veckan men det har varit alla edssa aktiviteter som "räddat" mig.
Det är så lätt att komma på fötter igen när man är omgiven av människor man gillar och gör saker man tycker om.
Ikväll fungerar det. Jag känner mig lätt neutral, och det är ganska skönt.
Längtar tillbaka till böckerna, men älskling ska till sthlm på måndag och då vill jag umgås med honom så mycket jag bara kan.

Saknar fortfarande att skriva. Allting känns så platt.
Som om att jag lika gärna kunde ha bloggat om vad för kläder jag har på mig.
Jag saknar att skriva ur hjärtat. Jag saknar vackra meningar och ord som betyder någonting.
Hoppas att det kommer tillbaka, annars får jag börja köpa dyra kläder och blogga om det..
Jag kommer bli jättefattig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0