.



Det var ett härligt pass och jag känner mig väldigt glad över att jag gick dit.
Jag behöver pauser likt dessa då jag får andas lugn och inte panik.
Att sedan träna med Amanda är bara en enda stor fet bonus.
Ingen får mig att skratta på samma sätt som hon.
Jag känner mig lite mera vid liv och inte så förfärligt tom som jag annars känner mig.
Jag är inbokad på ett jympapass på fredag eftersom att det är gratis att träna på friskis hela veckan (friskis öster).

Jag känner mig stärkt och till freds med mig själv.
Jag har ätit mat, tvättat mitt hår och nu ligger det härliga linfrökakor på "jäsning" så får de stå i ugnen under natten.
Det känns okej. Dagen började lika värdelöst som alla andra dagar och jag har mått som jag mår numera,
men idag har ljuset vunnit och de bra sakerna har regerat istället för allt det mörka och destruktiva.
Skönt med pauser. Skönt med skratt och liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0