Oh captain, my captain!



Ännu ett ÅH! Min kära klasskamrat berättade nyss för mig att kapten röd (min husgud) kommer till Örebro!
Första officiella spelningen på ÖVER 1 ÅR! GALET! Jag är så lycklig! kapten röd har följt med länge nu och jag har inte tröttnat på honom. Fan vad jag längtar. Jag ska samla alla mina små reggaebarn och se honom med mig!

Jag känner lyckan sippra mellan mina fingrar (DBT-ordspråk) och jag lapar glatt i mig var droppe.
Jag trodde att lyckan skulle avta men den bara fortsätter!

Ikväll ska jag träna och till och med det känns bra. På onsdag, om jag orkar, blir det parkhäng.
Det sa min vän facebook till mig.
Hah det börjar kännas lite smådrygt att alltid vara såhär glad.
Men det struntar jag i! Jag älskar känslan av välmående och jag tycker fanimej att jag är värd den!

Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: kickan34

men tjenare.. ja e oxå från Örebro!! coolt! :D

2010-05-08 @ 22:56:21
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0