.



Fuck yeah! Lyckad dag, som väntat.
Hängde i skolan och fick diplom och grejer sen kom Amanda över en sväng innan jag drog från stan till en annan kompis. Har varit soligt och fint tills precis när man skulle hem då det började regna, men det gjorde ju ingenting.
Bilen dog "bara" 4 ggr på vägen dit. Inte kul.
Har mått bra idag och träffat söta och underbara människor och finns det verkligen någonting bättre än kärlek och vänner? Älsklingsjohan har gått och lagt sig och jag ska joina honom snart. Ska krypa ner under täcket och bara krama raringen.

Verkar dessvärre inte bli någon demo imorgon. Är egentligen tänkt att jag ska till skyberga imorgon men eftersom att biljäveln dör hela tiden så är det rätt ovärt att chansa. Rätt som det är så startar den väl inte.
Vågar inte ta chansen. Behöver ta mig till köping sen för mamma fyller år.
Hon ville dessutom fira att jag är klar uska nu också.
Hoppas att hon vill ge något bidrag för att jag varit så duktig eftersom att csn varit allt annat än gererösa och FK bara drygar sig så i nuläget har vi -48:- sådär halvroligt när hyran och alla räkningar snart ska vara betalda.
Alltid är det något. Ah, well. Jag kan bry mig om det imorgon. Inte idag.
Idag ska vara en enbart bra dag fyllt med massa positivism.
Man behöver ha sånna dagar också.

Behöver äta lite nu. Sen sömn. Jag är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0