.




First of all måste jag säga att jag har värdens bästa läkare!
Insåg med endast tre dagar kvar på min medicin att jag inte bett om ny och det brukar ta mellan 1-2 veckor att få nytt recept, men nu idag damp det ner ett recept - och jag har fortfarande en dag kvar!
Hon är snabb hon! Jag har nog inte haft en läkare tidigare som jag respekterar på samma sätt som jag respekterar henne. Hon är hård på många sätt men jag kan tycka att det är ganska skönt. Att veta att inga spel fungerar så det är ingen idé att ens försöka. Första gången jag träffade henne sa jag som det var till henne och efter det har vi haft en väldigt bra relation, byggd på ärlighet. Hon har puschat för att min senaste utredning skulle gå snabbare och det är tack vare henne den "bara" tog 1½ år och inte 3, som tänkt.

Behöver sticka till stan och köpa medicin och en ny virknål. Har tappat bort min.
Mår riktigt dåligt på grund av det där virkandet. Är så himla dålig på det och jag har inte vaxat mitt hår en enda gång sen jag skaffade mina dreads. Det är mycket pillande som gör mig stressad. Jag älskar min frippa och det är den bästa frisyren jag haft på många år men det är ett helvete att underhålla.
Allt detta prat om virkning och vaxning har gjort mig ett stressmonster. Ska köpa en virknål nu och öva och öva och öva och sen kommer det antagligen inte vara lika svårt. Får väl svälja min stolthet och be älsk att fixa de söta små dreadsen i nacken.

Det är en fin dag. Dags att kryssa för ytterligare någonting positivt på min lista.
Kan behövas. Är alldeles uppe i varv på grund av håret och jag behöver varva ner.
Kanske köpa ett akvarium eller läsa en erotisk novell? :)
(Vi fick en lista på DBT:n över positiva saker vi kan göra och dessa två stod som exempel bland annat)

Dricka thé ska jag i alla fall göra.

Kommentarer
Postat av: Mina

Haha, den där DBT-listan kommer jag ihåg! Fanns hur mycket knasigt som helst där, vilket ju faktiskt var underhållande! Tyckte jag i alla fall.. fniss

2010-05-27 @ 17:03:43
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: Linn

haha ja den genererade en hel del skratt i onsdags också! =)

2010-05-27 @ 17:27:36
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0