.




Jag har det så oförskämt bra med fina, underbara och alldeles fantastiska vänner.
Dagen började med en långpromenad med älsk, stin och sensei längs naturenshus och rynningeviken.
Efter det avnjöts världens godaste pizza och sen ner till stadsparken där mina gamla roomies och ett par till hängde.
Vi drog en pipa eller två, sjöng och emil spelade gitarr och vi hade det bara väldigt bra.
Sen åkte jag, jojjo och eric till världens bästa krull & kimm på kalas. Kimm fyllde nämnligen 20 år i torsdags!
Jag hade en supertrevlig kväll med unerbara vänner, becks och discodans. Jag känner verkligen att jag räknas och jag har alltid superkul med dem. Supersöta pete, stocke och bästa paret k&k. Jag är så tacksam över att få vara en del i deras liv och jag mår alltid så bra med dem. Jag blev så varm av krulls ord där han sa att han önskar att vi sågs mer i veckan för att vi är så bra, och jag bara ruffsade om hans lockiga hår och sa detsamma.
De är så fina och genomsnälla människor och jag är så glad över att slumpen och tillfällen har lett oss samman.
Alltid kul. Alltid flexandes. Nu har jag träffat min familj både på dagen och på kvällen.
Det känns på något sätt som att ladda batterierna.
Jag blir fylld av energi och välmående och ingenting värmer så väl som en vänlig kram eller ett ärligt skratt.
Det kanske är lite corny men jag känner hur min laddningsmätare går från noll till hundra när jag ser att mina vänner har det bra, när de ler eller när dem skrattar.

Imorgon om vädret tillåter så blir det oset runt med erichjärtat.
Det tror jag kommer att bli alleles super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0