.



Jag är klar!
På en rätt hyffsad tid till och med.
Skrev fem sidor under dagen och då har jag ändå ägnat MYCKET tid åt att bara larva mig, lalla runt på facebook och rökt vattenpipa.
Jag är däremot väldigt osäker på om arbetet är något att ha.
Det kan vara helt awesome samtidigt som det kan vara totalt värdelöst.
Jag har verkligen ingen aning om hur hon kommer att tolka mitt arbete.
Allt hon vill ha med i arbetet finns ju där, men i luddiga meningar och man måste nog veta vad man letar efter för att hitta det. Hoppas att hon tycker att det är helt fantastic och att jag är bäst i världen på att skriva arbeten.
Jag skulle bli jätteledsen om hon tyckte att det var crap. Eller, jag vet att hon inte kommer att tycka illa om det. Det är en schysst berättelse som är jävligt bra skriven och allt sånt. Frågan är bara om det duger som skolmaterial?
Den kom i övrigt att bli en fiktiv berättelse. Jag skrev en halv sida om min granne sen kom jag på att det var världens hål i min berättelse som jag fyllde med massa fiktiva händelser.

Nu vill jag bara skicka in arbetet och aldrig tänka på det igen.
Men jag har inget stavningsprogram och jag vet att jag är helkass på att stava när jag skriver fort så jag är i stort behov av någon med stavningsprogram som kan hjälpa mig att stavningskolla skiten så att jag kan skicka in det.
Jag får söka på fejjan imorgon. Nu är det dags att sova. Väntar bara på att sömnmedicinen ska börja verka.
Det tar oftast upåt 1-2 timmar för att jag ska bli trött. Det är från början ett SSRI-preparat men jaga använder det som sömnmedicin istället. Jag varken får eller vill äta insomningstabletter längre. Det är supertrevligt så länge det varar men att sluta med det sen är inte alls lika kul. Sen tycker jag att det skulle vara lite väl jobbigt att jobba på BCV och samtidigt äta beroendemedicin. Jag skulle känna mig som en hycklare på något sätt.
Jag är glad att det tillhör det förflutna, även fast jag tycker att det är trevligt att kunna sova på natten.
Jag har genomlidigt så många sömnlösa nätter och man blir fan galen av det.
En i min klass sa att det var jättebra att jag åt medicin för man blir tokig av att inte kunna sova.
Ja, som om att jag inte vet det..

Men hursomhelst. Klapp på axeln och det där gjorde jag bra.
Nu ska jag bara invänta sömnen och sen vakna till en ny dag där jag inte behöver sitta fastkedjad vid datorn.
Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0