.



Har precis påbörjat mitt inlämningsarbete. Har skrivit ett par rader nu och det här kommer antingen bli världens bästa avslut på min skolgång eller så blir det världens faliure. Jag är väldigt osäker på åt vilket håll det lutar.
Det kan gå åt vilket håll som helst. Eftersom att jag ligger under denna tidspress och har svårt att komma igång med arbeten har jag valt att göra det enkelt för mig. Jag skriver ingen tråkigt arbete med fakta och reflektioner.
Jag skriver en novell. Jag berättar historien om min granne (dock gravt ändrad) och hur vi träffades.
Antingen kommer min lärare att bli helt till sig av att slippa läsa ännu ett arbete där det bara står tråkig fakta,
eller så tycker hon att jag missuppafttat arbetet och ger mig ett kasst betyg. Som sagt - it could go either way..

Hoppas, hoppas, hoppas att hon tycker om det.
Annars är det här verkligen en nitlott.
Något som vore jävligt bra vore om jag kunde få tag på min granne och fråga honom saker som jag kan skriva om,
men hans telefon är avstängd. Givetvis tror jag att han är död, men jag försöker att tänka bort de tankarna och fokusera på mitt skolarbete.

Jag får be några av mina kristna vänner att be en bön att min lärare är på rätt humör när hon läser mitt arbete sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0