.




Träningen var helt awesome och jag var helt slut när jag kom hem.
Ställde mig och gjorde bananpannkakor till mig och Jojjo. Det är bland det godaste jag vet, men jag är helt värdelös på att vända på pannkakorna. Det resulterade i smet på mina kläder, johans kläder, på spisen, på vattenkokaren, på väggen - tillbaka ner i bunken. Jag gick säkert miste om en hel pannkaka så mycket smet som jag kletar överallt.
Ah, well. Gott var det i alla fall. Känns egentligen lite dumt att äta något så onyttigt som amerikanska pannkakor efter att ha tränat, men jag har nyligen kommit fram till att den diet som fungerat bäst på mig är när jag äter bullar, kakor, bröd och har 2-3 matskedar socker i mitt thé.
Det är en diet jag är mycket nöjd över. Nästa år ska jag söka in till Biggest loser..

Imorgon åker jag till Stockholm. Ska hälsa på mina älskade systrar och sötaste Alva.
Jag saknar min 08-Jinx så jag hoppas att vi ses nu när jag kommer att vara i krokarna.
Sen ska nog jag och Jojjo hälsa på Jojjos bror och flickvän. De snällaste människorna i hela världen.
Jag ser jättemycket fram emot det här. På lördag har vi lovat svärmor en fika. Det blir mycket familj i helgen.
Men det är på tiden också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0