.



Övar på att vara själv. Älskar det och hatar det på samma gång. Det jobbigaste är att jag inte vill äta själv så det brukar resultera i att jag bara äter mackor eller kakor. Jag övar och jag lagar mat. Jag lagar någonting jag har svårt för - grytor. Ibland blir det jättegoda, ibland blir de smaklösa och blaskiga. Jag övar på att laga mat själv för även om jag är en bra kock så är jag en osäker kock och jag tycker inte om att laga mat själv. Blir osäker på ordningen jag stoppar ner saker och hur länge det ska stå osv. Jag brukar alltid rådfråga Jojjo när det handlar om grytor men jag vill förbättra mitt självförtroende och då lämpar det sig att göra just grytor när man är själv. Lite utmaning.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Måste nog ta vara på den här tiden när jag är ensam, båda för passiv vila och för att jag behöver stå ut med att vara själv. Ibland kan jag älska att vara själv men som nu när jag är rastlös så behöver man nästan binda fast mig för att jag inte ska ut och träffa människor. Men jag behöver nog lite egen tid också så det här är bra. Utmaning och samtidigt nyttigt. Jag kan ägna uppmärksamhet åt mina två vackra katter som älskar att ha matte för sig själv och titta på någon film som jag men inte Jojjo vill se.

Har dessutom tagit upp en bullpåse och jag funderar på att ladda pipan efter maten.
Det kommer nog att bli en riktigt bra kväll.

OCH! På torsdag ska jag träffa min älskade syster som jag inte träffat på tusen år!
Jag ska vara på extend på fredag men jag åker till sthlm redan på torsdag för lite syskonmys.
Jag längtar!


---

Grytan blev jättegod. Lite klent saltad men i övrigt blev den helt aweosme.
YAAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0