.



Jag har haft en jättebra dag med mina vänner och min kärlek. Jag och Jojjo gick på stan en sväng. Han skulle köpa skor och jag skulle köpa skosnören. Inne på Stadium så letade jag på en ung kille som gick in på lagret och hämtade skosnören åt mig. Jag fick dem i handen och jag såg frågande på honom. Jag funderade över hur jag ska kunna betala för dem när ingen streckkod finns. Allt som fanns var ju snörena. Han log och sa att jag fick dem. "äh, det är ju fredag." Jag blev så glad att jag gav honom en kram.

Väl hemma kom mina favoritflickor Amanda och Stina hem till mig. Vi tjattrade, åt pizza och tittade på film.
Riktigt mysigt. Tycker om när jag har människor jag tycker om omkring mig. Då fylls hela jag av välmående.
Sista personen ut genom dörren var Amanda och då var klockan halv tre. Det tog lite extra tid för jag ville att hon skulle ha mitt överfallslarm på sig hem men det var borta så hon fick en visselpipa istället. Något måste man ju ha.. För er som inte är uppdaterade så är det en våldtäktsvåg i Örebro. 12 våldtäkter sen aug eller så.

Jag känner mig så zen. Så i balans med mig själv. Mår jättebra och har mått bra hela dagen, är superkär i min man och snart ska jag krypa ner i sängen där han ligger och sover. Imorgon så funderar jag på att glida runt i sovkläder hela dagen. Jag hade ett par jättefina mjukisbyxor som jag fick av söta svärmor men de försvann i en flytt. De, en långärmad hellokitty t-shirt och min favoritkeps. Så jävla surt.
Jag har i alla fall mina härliga aladinmjukisar som jag fick av världens bästa Alexandra.
Tyvärr är dem lite stora i midjan men de är helt fantastiska i övrigt.
Jag funderar på att se bohemversionen av Avatar aka Pocahontas.

Imorgon ska jag tänka på min modiga vän Simone som håller föredrag.
Jag har redan laddat med massa positiva vibbar som jag ska skicka till henne.
Det kommer att gå skitbra, det är jag helt säker på.

03:26
Vad gör jag uppe?
I'm off to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0