.


Försöker att vänja mig vid min nya hårfärg. Försöker att slå bort tankarna av att jag inte passar som ljushårig.
Men jag sätter all min tilltro till att det blir bra sen när allting är klart.
Ringde frisören och bokade tid och den 14:e blir det av. Har velat det här så länge nu så jag ser fram emot att se hur det blir!

Det har blivit en debatt ang hundslyna och jag för min del kan inte förstå hur men kan stödja sån skit.
Fast jag har ännu svårare att förstå hur man kan tycka att det är fel och samtidigt säga att man inte vill ha en lagändring. Jag tänker hela tiden på mina egna djur och jag vill ju skydda dem från allt ont. Jag har svårt att se hur man kan vilja utsätta sitt djur för ett sånt övergrepp. Jag har sagt mina åsikter och jag finner debatter väldigt tröttsamt så jag ska dra mig ur den snart. Min tanke har varit att sprida information och få människor att skriva på namninsamlingen. Men jag finner det onödigt för min egen del att behöva försvara mina åsikter. Nu har jag låtit alla parter ventilera flera gånger om och vill någon fortsätta att ventilera så får de vända sig till någon annan. Jag blir bara irriterad.

Har skola snart. Det känns rätt bra. Jag tycker om att gå i skolan. Har fina klasskamrater och sen gillar jag att lära mig. Blir färdigutbildad uska i maj och till hösten ska jag läsa matte b så att jag kan komma in på universitetet.
Vet inte än vad jag vill läsa bara. Något med psykiatrin. Det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0