.

Älskar mitt ronja rövardotter hår som aldrig har sett en kam någonsin.
Älskar hur saker är ur fokus för själv har jag full kontroll.
Dansar disco i vardagsrummet och det sägs att jag lyser.
Det är som att jag tankar mig själv full med ny energi och livskraft.
Jag har varit tom på ork så länge. Varje dag fylls jag på nytt och hur trippat det än låter så kan jag känna hur det gamla rensas ut mot den nya kraft och energi jag får av att vara vid liv.
Nu ska jag laga mat åt mig och min älskling. Jag är så kär!


Kommentarer
Postat av: Mina

Solstråle, Snuttan. Solstråle!

2010-05-04 @ 18:52:23
Postat av: Anonym

Vad vacker du är! :)

2010-05-04 @ 21:19:19
Postat av: Djungelsoda

Ifall det inte gick fram: Vad vacker du är! :)

2010-05-04 @ 21:22:39
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Linn

åh vad era ord värmer!

2010-05-04 @ 21:29:15
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0