BCV



Blev inringd till jobbet idag. Första dagen som timvikarie.
Det har varit makalöst roligt. Jag önskar att alla jobbdagar kunde vara såhär.
Det har varit liv och rörelse och jag har älskat varenda minut. Eller, kanske inte varenda minut men något sånär.
Har underbara arbetskamrater och det var härligt att träffa dem igen. Jag ser jättemycket fram emot att jobba där i sommar. Jag känner att jag gör nytta och att jag behövs. Visst, jag lär mig nya saker hela tiden men det känns så bra i mig när jag springer omkring i korridorerna och pratar med patienter.

Det har varit en väldigt bra söndag.
Lite lustigt på vägen hem då jag fick låna Izzas överfallsalarm och det gick av hela tiden.
Som tur var var det ingen som hörde men det hade varit så pinsamt om massa människor sprungit till min räddning när fanskapet gått av. Ah, well. Lite humor i vardagen.

Nu ska jag lägga mig och pussa på mina katter och skjuta lite ibuprofen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0