.




Så nu sitter jag här. Klockan är snart elva och jag börjar redan nu att mentalt förbereda mig på att jag ska jobba ikväll. Albert och Kia åker hem idag. Jag älskar att ha dem här. Vi har spelat ett kinesiskt spel som heter mah jong, ätit god mat och tittat på film. Det har varit en lugn helg, men jag behövde det. Denna vecka är inte nådig.
Jag jobbar väldigt många idiotpass (då jag slutar 22 och börjar 07) och jag är dessutom bara ledig en ynka dag.
Jag måste verkligen ta hand om mig själv för att överleva veckan. Se till att sova så mycket jag kan och äta ordentligt. Det kanske inte blir så mycket att umgås med vänner den här veckan, men om jag orkar så ska jag självklart göra det också.

Har lite ont i magen nu. Vill inte att A & K ska åka hem, men samtidigt så behöver jag varva ner och ta det lugnt innan jobbet om jag ska orka. Vill inte jobba idag men det måste man ju göra ibland.
Jag kommer säkert att trivas när jag väl är där, men nu känner jag mig varken utvilad eller utsövd så det kryper lite inom mig. Hoppas att det inte eskalerar till ångest för jag orkar verkligen inte med det.
Är så jävla trött på att alltid gå omkring och vara beredd på att det kommer att smälla.
Jag tycker att det är jobbigt att jag inte kan få utlopp för lite irritation, ledsamhet eller vad som helst när vi har besök. Inte så att dem egentligen hindrar mig, men jag vill inte påpeka för johan att han gör mig ledsen ibland, eller att jag kanske blir irriterad över disken eller någonting annat jättemeningsfullt.
Jag vill inte bli sedd som en surkärring som bara klagar så jag säger ingenting som jag normalt skulle säga och det gör nog att det kryper extra mycket i mig. De här människorna som är här skulle nog aldrig tycka och tro massa saker om mig om jag säger till johan att jag blir orolig och stressad när han köper så mycket onödiga saker, som kakor och sånt, men det är fortfarande jobbigt att säga. De är så söta, otroligt kärleksfulla mot varandra och det är typ det finaste som finns tycker jag. De har varit tillsammans i 7 år men är ändå nykära i varandra. Jag blir lite nyär i Johan när jag ser dem tillsammans.

Veckan kommer att bli tuff. En riktig utmaning.
Jag ska göra det jag kan för att hålla mig ovanför vattenytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0