.




Tackade precis nej till att jobba natt. Känner mig skitdum.
Alla vet att man måste ta alla chanser man får att jobba för att de ska fortsätta att höra av sig.
Känns verkligen som att jag tabbat mig men jag sov så jävla dåligt i natt och jag har inte sovit idag så jag är inte helt övertygad om att jag skulle göra ett bra jobb när jag så trött som jag är, och kommer bli.
Vill göra bra ifrån mig och vara helt awesome och jag tror inte att jag skulle vara det om jag är trött.
Jobbar i övrigt jättegärna natt och det här hade varit en jättemöjlighet för mig, men nu var jag alltså dum (eller förnuftig, det beror på hur man ser det) och tackade nej.

Imorgon är det vegomässan.
Hoppas att det kommer att bli nice.

Behöver gå och lägga mig och försöka att släppa att jag sa att jag inte ville jobba.
Jag kan inte fastna i de här tankarna.
Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0