.



Har legat i parken idag och lapat sol med min vän Ranvi. Vi åt god mat på bästa stället Java och nu är det dags att återvända till parken. Köpte några öl för det är ett måste när det vankas parkhäng.
Älskade Jojjo och Ranvis blivande make Henke joinar oss om en stund.
Älskar att ligga i parken med vänner och det är så jag ska tillbringa min sommar.
Jag kan andas idag (minus pollenhelvetet som far omkring) och det är en härlig känsla.
Har dessutom lämnat in alla papper till försörningsstöd så förhoppningsvis får jag pengar snart.
Då blir nog Öbo glada. Skulle inte förvåna mig om de ber mig om kompletterande papper, det är alltid så,
men jag har gjort vad jag kunnat och jag hoppas att det kommer att gå bra.

Nu är det dags för parken och lite ölhäng med vänner och den jag älskar mest.
Perfekt dag! Borde egentligen träna ikväll men jag tränade igår så jag kan synda med bara halvdåligt samvete idag.
Ah, well.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv håller med dig om att svin finns överallt... har dom någon trasiga-tjejer-magnet på sig? dom verkar ju vara psykopater som lindar in en kring sitt finger för att sedan bryta ned en så jävla mycket... det var vad mitt ex gjorde.

2010-06-04 @ 12:25:53
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0