.




Blev inget läsande i boken igår.
Jag var alldeles för trött för det.
Hade tänkt läsa lite innan jag gick och la mig men blev så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna.
Trots det tog det flera timmar innan jag somnade.
Får se om jag läser en liten stund innan jobbet idag.
Det kommer annars att finnas tid till det senare.
Jobbar helgen förvisso, men sen har jag en riktigt skön vecka framför mig då jag är ledig tisdag och lördag & söndag.

Är lite seg nu. Men jag har ju inte gjort så mycket idag så det var väl väntat.
Har snaskat på sylten jag fick av min kollega och jag har kommit fram till slutsatsen att jag 1) har världens bästa kollegor, 2) behöver få receptet på sylten.

Jag har det rätt okej. Jag tillbringade min enda lediga dag precis som jag ville, eller något så när i alla fall.
Jag lyfte inte ett finger på hela dagen. Gled omkring i mjukisbyxor och sov t-shirt hela dagen, utan bh.
Perfect.
Jag mår bättre idag och igår än vad jag gjorde för ett par dagar sen.
Kände mig nedstämd och orkeslös men det har blivit lite bättre.
Var rädd att det skulle hålla i sig länge så jag är glad att det har gått över.
Men jag misstänker att jag var lite utarbetad.
Men nu har jag laddat mina batterier igen så nu har jag lite ny energi.
Hoppas att energin räcker veckan ut + måndag.
Nästa vecka har jag bara 2 veckor kvar på mitt vik.
Det kommer att vara förfärligt tråkigt att sluta.
Jag älskar verkligen det där jobbet och människorna jag jobbar med, men det ska samtidigt vara lite skönt med ledighet innan jag börjar skolan igen.
Kommer att behöva all kraft jag kan samla åt mig för att fixa matte B.

Ska ta och se klart på desporate housewives och sen läsa lite.
Lagom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0