.



Saknar min karl. Imorgon kommer han hem från Öland.
Det är Öland roots där just nu och han glider runt där medan jag är hard working woman.
Det är väl så det är ibland. Jag får i alla fall en fet (haha, säkert!) lön som jag ska köpa massa roliga saker för, typ en katt och hörlurar.

Ska lägga mig i soffan med mina missar och dricka thé och bara ha det bra.
Imorgon är jag ledig. Helt magiskt!
Ska kila över till min vackra vän Kimm och berätta hur bra jag tycker att hon är.
Ja, det ska jag höra.

Måste ringa min granne också och säga att jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Mina

Låter ganska soft.. =)

2010-07-18 @ 12:16:11
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0