.



Har haft en tröttsam dag på jobbet. Har orkat mer än vad jag trodde men har ändå varit väldigt trött i huvudet.
Men fick sluta tidigare av min snälla kollega och en annan frågade precis innan jag gick om vi skulle gå på Governor Andy i augusti, vilket jag så klart sa ja till. Det har varit en bättre dag än igår men jag är glad att jag slutat.
Känner att jag har vätskebrist deluxe. Missa att dricka vatten på jobbet. Man glömmer liksom bort att det är tusen grader ute när man är inomhus hela dagen. På vägen hem svängde jag förbi DBTn där de precis hade slutat för dagen och jag stannade kvar där och tjattrade ett tag med mina vänner. Kände där att jag var alldeles yr och jag tänkte för mig själv att det skulle bli jobbigt att ta sig hem i värmen. Men allt gick bra och det kändes bra att få tjattra lite med mina DBT-vänner.

Ska egentligen ligga i parken nu för jag halvlovade Stina att jag skulle dit med henne men jag har ingen ork alls.
Känns som att hela min kropp är av överkokt spaghetti. Bara sladder och jag orkar knappt hålla upp huvudet.
Ska ligga i soffan en stund och kolla om jag blir piggare men det känns i nuläget som att jag får skjuta fram parkhänget till imorgon. Då är jag förmodligen piggare för nu får jag en chans att lägga mig i tid och då brukar jag orka mer.

Fan. Nu är plånboken borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0