.



Pratade precis med en sjuksköterska i telefonen. Ringde angående att mitt ärende tar lång tid.
Fick min diagnos i april/maj i år och nu ska jag lämna drogtest för att få påbörja min medicin.
Min läkare sa att det numera är upp till chefsöverläkaren (= min högsta chef på jobbet) och det är han som betsämmer ordningen på de som får lämna pissprov. Jag har ingentng att dölja och jag vill komma igång med min medicin så fort som möjligt men ingenting händer. Min läkare skrev till honom att jag väntat sen 2007 i förhoppning att jag skulle få hjälp tidigare men ingenting har hänt. Jag har gått runt och väntat länge på att få hjälp nu.
Allting har tagit tid gällande den här utredningen och vad som hände sen. Allt har gått i snigelfart.
Känner mig så bortprioritead av psykiatrin.
Vill ha hjäp så att jag kan få min medicin.
Känns så dumt för jag vet ju att testet kommer att vara negativt.
Ändå måste jag vänta i ett halvår för att få bevisa det.
Orättvist. Men nu vet jag i alla fall att det kommer att dröja ännu längre.
Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0