.



I försenad julklapp gav jag mig själv sömn.
Nitlotten från söndagskväll gjorde mig fullkomligt orkeslös och jag föll i dvala och sov under dagen på måndagen.
Sen gick jag och la mig 21:00 igår. Det behövdes. Vaknade 05:00 när Jojjos klocka ringde och kunde inte somna om, men de där extra timmarna hjälpte mig mycket.

Klockan var strax före tolv när jag hade slutat dagens teorilektion på körskolan och det var funt väder,
men jag känner mig ändå inte i skick att strosa runt på stan eller träffa folk.
Det är inget affektlab idag så mitt vanliga crew träffas inte.
Jag får vänta till nästa vecka. Jag kommer att behöva dem.

Det snör sig i halsen på mig och fingrarna vägrar att samspela med mig.
Aldrig har allting gått så fort och så långsamt samtidigt.
Saker är bättre idag. Det känns bra att saker går i rätt riktning även om det går långsamt.
Jag hittade några hastigt nedskrivna ord på ett papper från en vistelse i Köping förut.
Jag borde ta och behandla dem på något sätt senare.

Lunch. Jag har gått upp i vikt igen. Det i sig är inte konstigt.
Jag har varit sjuk länge nu och har inte kunnat träna och maten har varit kaotisk för mig under julen.
Jag hoppas att jag kan ta mig tillbaka snart.
"Snart".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0