.




Dagen har varit bättre än gårdagen, även fast dagen ha varit krävande på olika plan.
Det har varit väldigt mycket att göra, märkliga situationer och jag har fått öva mycket på mina färdigheter.
Men trots den hektiska dagen har den varit helt okej, och den slutade bra.
Jag har fått kramar av patienter som jag håller kär och jag har skrattat med mina arbetskamrater.

Hemma väntade älskling på mig och vi bakade chokladrutor.
En av mina favoritkakor men jag har ändå inte ätit dem på säkert 3-4 år.
Fick galna cravings och nu när jag tryckt i mig 1/3 av alla kakor så kom mensvärken.
Det är alltid samma mönster. Aldrig särskilt svårt att räkna ut.
Får alltid sjuka chokladcavings och jag har snaskat kakor på jobbet nästan hela dagen (men det förtjänar jag. Jag har slitit som ett jävla djur idag.).

Vi åt någon slags gulaschvariant och nu har vi tittat på tråktv och tittat på massa hundvalpar på blocket.
Inte för att vi planerar att skaffa en hund den närmsta tiden men det är kul att titta på.
Vi har pratat hundminnen och pratat såsom vi alltid pratar med varandra.
Har lagt till en tjej på fejjan som jag träffade på ett skogsparty och hon må ha några av de finaste hundarna i världen. Det resulterade i att vi tittat på siberian husky i nästan 1h.
Men vilken ras det blir för oss när vi väl bestämmer oss för att bli med hund är ännu oklart.
Känns inte som att det är någon brådska heller. Vi tänker inte direkt skaffa en hund imorgon.
Livet behöver bli lite mer stabilt först, med jobb/skola/fritid mm.
I nuläget skulle det aldrig att fungera.

Klockan är strax 23. Ska lägga mig i sängen och fortsätta att läsa lite.
Börjar att komma in i boken nu och den är precis så bra som jag minns den.
Lovely! Imorgon ska jag sova ut sen ska jag träffa min kära vän Amanda.
Har saknat min chocolatefriend! I'm vanillabear!

Behöver lägga mig och sova i en 12-13h känns det som.
Tänker inte ställa klockan imorgon.
Det är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: Jinx

Dom e bra fina hennes hundar .. inte lika fina som hon men nästan.

2010-08-02 @ 23:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0