.



Peppade upp dagen när emil och sofia kom över på kvällen och spelade mah jong med mig och johan.
Det är utan tvekan ett av mina favoritspel. Det skadar ju inte att det går riktigt bra för mig heller.
Alla har haft varsitt mah jong (alltså en vinst var) och jag nio (!).
Det känns bra. När vi började spela (fortsättning på senast vi spelade) så låg jag på -140, och nu när vi slutade för kvällen hade jag +1300. It feels gooood.
Är fortfarande sjuk och emlig. Vill helst bara ligga i soffan och titta på serier och film men jag orkar inte.
Har ingen direkt energi. Behöver dessutom ta mig till apoteker snart för min vardagsmedicin är snart slut.
Blir ett litet ångestmonster utan den så jag hoppas att den inte är slut och att jag får vänta massa.

Kvällsmat nu. Hembakat bröd med olivolja och gurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0