.



Igår var vi på bröllopsfest i sthlm. Ranvi & henrik gifte sig i somras så igår var det kärleksfest och jag och Jojjo var där. Samtalade med rätt trevliga människor och hade en schysst kväll, trots vissa incidenter.
Kom hem kring halv två på natten och jag ramlade i säng. Tänkte att jag sklle lyckas somna trots att jag inte ätit min kvällsmedicin men så var det inte. Allt som allt så fick jag en timmes sömn, och då drömde jag en mardröm.
Otippat.

Är jätteförkyld idag. Inte förvånande. Jojjo har varit riktigt förkyd i ett par dagar så jag räknade med att det skulle slå mig snart, trots att jag hållt mig borta från mannen i ett par dagar nu. Men man behöver tydligen inte pussas eller kramas för att bli sjuk. Jävla skit. Jag är så trött på allting att jag håller på att kräkas.

Har tittat på en grymbra serie idag som plåster på såren - parenthood.
Har bakat mitt favoritbröd för att liksom trösta mig själv för jag är så innerligt trött på att vara apsjuk, på att min cykeljävel fortfarande är stulen, på att vi inte har några pengar att leva på alls i höst, på att jag inte kommer att läsa matte och inte har något att göra i höst och att jag gått upp åtta jävla kilo sen april.
Jävligt kul. Allting är så förbannat kul just nu.
Så nu behöver jag träna och äta rätt men det är inte så lätt när jag blir sjuk så fort jag tänker tanken på att börja träna.

Ska äta grillade mackor ikväll.
Det är säkert jätteonyttigt. Allt jag äter verkar onyttigt.
Brödet jag bakade är i alla fall jättenyttigt, och jättegott.
Nej just ja. Det är sirap i det. Det är inte heller nyttigt.
INGENTING GÅR BRA JUST NU!!

Ikväll ska jag döva och bedöva för jag vägrar att ha en till sömnlös natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0