.



Det räcker liksom inte att läget är som det är.
Jag vet inte om dagens händelse är en konsekvens av att jag var tankspridd igår,
men idag är min cykel stulen. Min blåa fara.
Jag som haft min cykel i så många år.
Det är lite utav en bragd att ha kvar cykeln så länge, med tanke på Köpings ökända rykte om att vara en hemort för cykeltjuvar. Men men.
Det är inte vanligt att jag glömmer cykeln i låset.
Jag tror att jag aldrig gjort det förut, men det kan ha varit så igår.
Att jag mådde allt för dåligt och var uppe i huvudet mest och i allt som var glömt att låsa cykeln.
Så kan det vara, jag har inte bemödat mig att leta efter min nyckel än.
Det känns så oviktigt. Det är ju inte så att cykeln kommer tillbaka bara för att jag hittar nyckeln.
Har en gammal cykel som Jojjo har rustat upp i källaren.
Den behöver bara lite TLC sen så borde den vara körbar, så helt utan cykel blir jag inte.
Men det är fortfarande störande. Jag tyckte så mycket om min cykel.
Min blåa fara.

Nu får jag en röd fara istället.
Fast än så länge är den inte så farlig.

Kommentarer
Postat av: Johan

Din vecka påminnde mig om den jag hade i början av sommaren.



Bilen gick sönder jättedyrt, efter att jag redan hade chansat på att laga en annan jättedyr sak. Sen pratar jag med Kim, vi gör slut. Jag ska hem från Kim, med jätteångest, och så var min cykel stulen just den dagen.



Jag hoppas att du lyckas göra din röda cykel jättefarlig iaf.



Jag hoppas du klarar dig därborta. Säg till om du behöver lite distraktion. Jojna till Noramarken om du vill :) Där kan du kika i antikbodarna efter skojsaker vettja.. =)

2010-08-27 @ 12:15:58
URL: http://edgarsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0