.





men må såhär då.
tog en lergigan för att bli av med den värsta ångesten och den duger väl.
knappast lika effektiv som den medicin jag brukade äta, men vad gör man?
det var ändå bara ett tappert försök att koppla av.
ska sova nu. ska sova hela natten och inte drömma att jag har ihjäl människor jag håller av.

äh. jag klarar mig. det är inte hela världen om jag inte läser matte i höst.
det kommer en ny chans 2011, men jag hade siktat in mig på det här nu.
peppat i månader. och sen bara. skiter det sig.
den här plötsliga vändningen gör att jag får frispel.
i övrigt så är jag väl lättad att inte behöva läsa matte, även fast jag vet att jag måste.
sova nu. jag börjar bli sjuk för min man är sjuk.
som dominobrickor, allt.
jag ska försöka att inte falla med dem.

Kommentarer
Postat av: Saari

Sv: Jag har kollat upp det lite, men hittar ingen bra färgkarta!



Hoppas det går bra för dig. Lergigan är inte det bästa man kan ha men bättre än ingenting... Ta hand om dig!



Ps. Jag gillar ditt hår.

2010-08-27 @ 14:27:15
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0