.


Huvudet skriker och stormar med tankar och bröstet tätt därefter med känslor.
Tittade på mitt antagningsbesked när jag ska vara i skolan imorgon på introduktion, och det visade sig att jag har missat den. Jag skulle ha varit där i måndags. Det här innebär att jag inte längre är aktuell för matte b om de inte kan göra ett undantag för mig. Är man inte där första dagen så blir man direkt avskriven kursen.
Jag försöker att inte vara arg på Johan. Försöker, försöker, försöker.
Vet att jag har del i det här också och jag behöver ta ansvar för det här, men det är nästan ännu mer provocerande att tänka i de banorna. Jag själv har inte tittat på mitt antagningsbesked. Jag tappade bort det redan första dagen så för några veckor sen letade jag och Johan efter pappret och Johan hittade det och berättade att det var start torsdagen den 26:e aug. Jag hade ingen anledning till att misstro honom så jag tittade aldrig på pappret förrän nu när jag skulle kolla vilken tid imorgon. Jag är så orolig just nu.
Jag vet inte vad jag tar mig till om jag blir utkickad från kursen.
Jag behöver verkligen det här, och dessutom behöver jag pengarna från csn.
Eftersom att jag har haft inkomst nu under 3 månader så skulle jag inte få någon hjälp från soc heller om jag inte går i skolan. Det är totalt kaos i huvudet. Försöker att tänka att det inte finns någonting jag kan göra just nu i alla fall så det bästa jag kan göra är att ta det lugnt och åka till skolan imorgon och försöka att reda ut den här röran.

Jävla skit jävla skit jävla skit jävla skit jävla skit jävla skit jävla skit

Jag orkar inte med mera fuckup idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0