.

what a day.
uppe i ottan för att besöka vårdcentralen och agera stöd åt amanda.
sen hem där jag tog dagens första powernap.
sen efter sjunde himlen beslöt vi oss för att bränna fett så vi tog en promenad i varbergaskogen tillsammans med alla mygg. det var.. svettigt.. och amanda går jättefort! haha jag visste att det var dåligt med min kondition, men inte SÅ dåligt! Fick tokångest för att min kondition är så dålig och för att jag är så tjock.
Och vad gör jag? Jag äter en påse chips.. bra, verkligen.
Ser fram emot träningssäsongen så att jag kan komma i form igen.
det här måste få ett slut.
jag fixar inte att må såhär.
måste ta gler promenader och träna mer.
och sluta äta chips. det går inte.
jag gillar inte ens chips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0