.




Har haft en bra dag på jobbet och en ännu trevligare kväll.
Först kom svärmor över en sväng på eftermiddagen och sen svirade jag om och mötte upp girlsen på Strömpis där Fashion pack uppträdde. Det är alltså dragshow av bästa kvalité. Det var längsen jag skrattade så mycket och ärligt.
Vi käkade och drak ett par öl och hade det allmänt mysigt. Känns så himla kul att umgås med mina fina och alldeles underbara kollegor även utanför jobbet. Det är ett riktigt härligt gäng och jag är så obeskrivligt glad över att ha träffat dem. Hoppas att många är kvar i höst sen när våa vik är slut. Nu var det även ett par ordinarie med på kalaset och dem lär jag ju träffa igen. Känner mig helt upprymd för jag är så tacksam över de fina vänner jag skaffat under sommaren. Jag har knappt varit ute i sommarvädret en gång i sommar eftersom att jag jobbat som en tok hela sommaren, men med ett gäng som dessa så är det hela på något sätt värt det.

Imorgon är jag ledig. Lovade älsk att diska och städa innan vi beger oss till Arboha där papi och alla mina älskade syskon + kärlek kommer. Fick reda på att det var gathering hos pappa för ett par dagar sen och sen dess har jag längtat efter familjen och jag har peppat på eftersom att vi typ aldrig ses allihoppa numera eftersom att vi bor så utspiritt. Det kommer verkligen att bli trevligt. Jojjo ska också följa med.
Han har inte direkt träffat min familj på den sidan så mycket, trots att vi varit tillsammans i snart 3½ år.
Så jag hoppas att det här kanske för alla närmre varandra lite. Vet att pappa längtar efter att ta en whiskey eller en kall med Jojjo, men nu blir det ju lite knas eftersom att Johan inte dricker, men jag hoppas att det kommer att gå bra ändå. Älskar dem alla nå så ofantligt mycket och jag vill att alla ska komma bra överens.
Det är inte direkt första gången de två träffar varandra, men det är nog första gången alla barn + kärlek är på samma plats samtidigt.

Ska ta och krypa ner i sängen nu. Klockan är inte mer än halv ett och jag ska inte jobba imorgon,
men har man varit igång sen halv sex så är man lite trött.
Det kommer att bli en bra morgondag. Det har sannerligen varit en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0