.



Lyckades till slut hitta bilder och lägga den otäcka känslan och ångesten bakom mig,
men den liksom påminde sig då och då under natten och morgonen som varit.
Eller ja, morgon och morgon. Klockan är strax 12 och jag gick upp för en timme sen.
Ska jobba ikväll, känner inte för det, men sånt får man ju inte välja och jag behöver verkligen pengarna.
Bara en vecka kvar nu. En vecka kvar och sen är jag klar.
Till en början kändes det vemodigt men nu längtar jag bara efter att få sluta.
Har underbara arbetskamrater och härliga patienter, men det börjar att kännas nu hur mycket jag lagt ner min själv i det här arbetet och hela min sommar har försvunnit förbi utan att jag varit utomhus en enda dag.
Jag behöver en vecka för mig själv innan skolan börjar sen igen.
Behöver vila och ta igen mig, men framför allt umgås med mina vänner och min familj.
Äh. Jag ska ta mig igenom den här veckan och sen bara fokusera på att ha det bra.
Jag har fixat ett jobb i 7 veckor nu.
Inte sen jag var 18 år har jag haft ett 100% jobb och jobbat en tid. Senast jobbade jag från juni-dec.
Det är det längsta jag någonsin orkat. Men jag känner mig själv bättre än på den tiden nu.
Hanterar saker på ett annat sätt. Det har fungerat bra att jobba 100% den här sommaren och egentligen skulle jag kunna fortsätta, men jag vill som sagt ha lite fritid också eftersom att jag typ aldrig varit ledig under sommaren.

Ska fortsätta min brunch och fortsätta att prata med Conner (planerar in en USA resa "snart". han har lovat att ta med mig på en roadtrip genom usa. vi får se när jag har så mycket pengar att jag kan åka dit), ta en ig, borsta tänderna och sen åka till jobbet. Hoppas att det blir en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0