.



Vilken kanondag!
Sov ut imorse och vi beslöt oss för att fånga dagen tidigt och bege oss ut på stan.
Johan x 2 och jag tog bilen ner för att småhandla saker till lägenheten och vi kom hem med ett helt lass med saker.
Jag har snålat så länge och nu när jag fått lön känner jag att jag äntligen kan unna mig saker och jag har så länge velat fixa till våran lilla kaoslya så nu höll jag inte igen när jag såg något jag ville ha.
Det blev en tripp till marieberg också där jag köpte kuddar till soffan (som var typ finast i världen) och vi har ÄNTLIGEN köpt en matta till vardagsrummet. Vi hade en skitful förut men vi insåg att så länge vi hade den mattan skulle vi aldrig köpa en ny så vi gjorde oss av med den och... vi köpte aldrig någon ny matta.
Men nu hittade vi en trasmatta som passade perfekt till vårat krypin.
Så nöjd med den här dagen. Älskar att umgås med älsk och med fina vänner så den här dagen var värd rätt mycket.
Har haft det småkämpigt på jobbet ett par dagar nu så det kändes bra att bara gå ut och ha kul och MÅ BRA!

Får se vad som händer ikväll, om vi beger oss till björnstugan där Emil spelar ikväll.
Just nu ska jag bara äta snickerskakor och gotta mig i tanken på att lägenheten artar sig och att jag har världens finaste kuddar! Köpte dessutom 2 par jeans för 29:- styck. Det var ett helt okej pris tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Mina

Lät verkligen som en riktig kanondag! Kanske är det sådana dagar som får skräpdagarna att verka mindre jobbiga?

Kram!

2010-08-08 @ 16:32:17
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: Linn

Man behöver verkligen sånna här dagar ibland. Har haft det så jävla svårt i ett par dagar(/veckor) nu och känt mig så extremt rastlös och nedstämd så jag behövde få känna en annan känsla. Lycka och tillfredsställelse är fina känslor. Jag hade nästan gömt hur de kändes att känna något annat än orkeslöshet och nedstämdhet..

2010-08-09 @ 11:52:18
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0