.



Slutade tidigt på jobbet idag och hade planer på att sticka ut på stan men väl hemma tog trötteten mig och jag har sovit i ett par timmar. Kändes behövligt.
Stan får vänta till imorgon istället. Blir eventuellt marieberg/ikea också, vi får se i vilket skick jag vaknar i imorgon.
Ska se en film ikväll som finns i bokform som jag läste när jag var liten.
Har i övrigt kommit halvvägs i bok nr 2 i Sagan om isfolket.
Jag slukar dem, de är så jävla bra!

Mår lite sådär idag.
Det har varit en jobbig dag på jobbet, men definitivt inte bara för mig.
Ibland blir någonting så stort att det sårar de flesta inblandade, och de som inte blir ledsna och sårade står kvar, arga och frustrerande. Ingen är vinnare i det här.
Det blev tokigt bara.
Hoppas bara att samtliga inblandade kan lägga dagens händelser bakom sig och gå vidare.
Det är nog ingen som vill vara kvar i den här dagen.

Ska se på film nu.
Läsa lite. Lägga mig i tid och försöka att komma upp i tid imorgon.
Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0