.





Värsta kvällen på jobbet någonsin.
Känner mig helt.. jag vet inte.
Vill aldrig mera gå tillbaka.
Men likt förbannat ska jag vara där 07:00 imorgon igen.
Hoppas att allt det hemska från ikväll har runnit av mig då.
Ska försöka att göra lite kakor på jobbet imorgon om det finns tid.
Lite socker kanske gör en gladare eller något.
Ska lägga mig i sängen och läsa lite och försöka att varva ner.
Har stressrökt cigg nu när jag kom hem utan resultat.
Det blev för mycket ikväll.
Får ge mig en klapp på axeln för att jag inte gav upp och åkte hem.
Imorgon är det 2 veckor kvar.
Ska försöka att göra det till två bra veckor.
Det måste bli två bra veckor annars kommer jag aldrig att fixa det.
Nu måste jag vila.
Vila ifrån den här dagen som började så bra och slutade i misär.


Kommentarer
Postat av: Mina

Men usch vad jobbigt det lät!

Jag hoppas verkligen att det är bättre idag..



Stor kram

2010-08-02 @ 13:23:48
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0