.




Gick upp för en knapp halvtimme sen.
Ska jobba om 1½h. Hade planer på att gå upp tidigt och liksom få en känsla av ledighet innan jobbet,
men jag var helt enkelt för trött. Mår mäkligt idag igen.
En extremt stark känsla av att inte vilja vara kvar. Inte sådär dramatiskt att jag inte vill vara kvar på jorden,
jag vill inte vara kvar i Sverige. Sverige är regigt, blött och kallt och kan inte ge mig det jag behöver.
Jag kommer att gå under snart om jag inte får lite ledighet.
Jag längtar till nästa vecka. Jag behöver nästa vecka.
Men snart är det bara 2 veckor kvar. Tiden har gått fort.
Jättefort. För fort. Men lite ledighet skulle inte vara fel.
Jag har dessutom vänner som behöver mig.

Var hemma hos min fina vän Johan igår och såg på film och snackade skit.
Har bestämt mig för att börja ta med johan x 2 när jag ska handla inredningsgrejer till lägenheten sen.
Johanvännen har ett makalöst öga för det där, estet som han är.

Nu behöver jag fokusera på att inte tappa bort mig själv i dagen
och att ta hand om mig själv på bästa sätt jag kan.
Själva jobbdagen kommer att gå bra, men jag är trött nu.
Så trött.

Jag kanske behöver tid till att drömma om ett liv annat än svensson i sverige.
Det går inte att förklara.
Känner mig rastlös bara. Rastlös i kroppen och vill inte vara kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0